Svod mladých

30.03.2014 17:00
Tak je to za mnou. Svod splněn. 
 
Důležitější ale bylo, že jsem se potkal s mámou a tátou a pěti sourozenci. Včera ráno mě tedy přepadli už v 5 a vyrazili jsme do Štěpánova u Olomouce. Byl jsem zas celý u vytržení z toho množství hovíků všude kolem mě, takže jsem psychopaticky táhl páníčky na všechny strany. Nejprve jsem narazil na bráchu Akiho, tak jsme se na ten svod pěkně vyfešákovali při hře v mokrém poli. To mě alespoň trochu zklidnilo, takže jsem se začal zase chovat jako normální pes. Nesměla chybět ani moje nejoblíbenější ségra Aerinka a naše řádění. Dál jsem potkal Corinku s kterou jsem si také pohrál, Aidena, který mi dal pěkně najevo, kdo je šéf a Atynu, která ve mě probouzela nejmenované pudy. :)
 
s bráchou Acaraiem vylepšujeme svůj vzhled na svod... :)
 
černo/znakatá část našeho vrhu...(Ancorry, Aerin, Acarai, Asberry)
 
V průběhu svodu jsme měli taky školku. To abychom se moc nenudili. Tam jsme si zkusili trochu poslušnosti, tunel a taky procházení po nepříjemném povrchu. Bylo to docela příjemný, protože v něm byli mlsky. Ve školce na nás vyzkoušeli zuby a jiné fígle a světe div se, ustál jsem to. Samozřejmě jsem ale musel na ostro zazlobit, a tak jsem se při skutečném svádění cukal jako prase před porážkou. Sourozenci mi šli příkladem, nebo já jim. Ale nakonec nás všechny prohlídli a svod máme splněný. Jen změřeni jsme byli jen odhadem, protože jsme se preventivě krčili.:)
 
Svodový kód: 5/1a
 
Což znamená, že v mém zevnějšku nenašli žádné vady. Dokonce i ten poslední zub mi stihl dorůst. Pravidelné návštěvy zubaře se prostě vyplatí. :) Bráchové jsou na tom se svodem stejně a všem ségrám ten jeden zoubek ještě chybí. Tak snad taky doroste.  
 
Po svodu jsme šli ještě na pole udělat rodinný portrét i s mámou a tátou.
 
Acarai, Asberry, Ancorry, Aiden, Aerin, Atyna, Blackberry, Caraibo
 
Jsem moc rád, že jsem Vás všechny zase viděl. Byla to paráda. Na konci jsme se ještě chvíli opalovali s bráchou, ségrou a mámou. Ale to Vám řeknu, začíná být pěkné vedro a já mám definitivně nejvíc chlupů ze všech. 
 
Jsem rád, že už slunce pomalu zapadá a já jdu na procházku. 
 
Pac a pusu na čumák.