Otloukánek

13.04.2014 11:47
 
 
Ahoj všichni moji přátelé i nepřátelé :),
 
ve středu večer jsem odjel do Jablonce a přifařil jsem se na dámskou lidskou jízdu a pánskou psí jízdu. Ale proč to nepříjemné oslovení? :) Nečekal bych, že zrovna od kámoše, ale ano, stal jsem se obětí šikany. Do Jablonce jsem jel totiž hlavně pozdravit starého kamaráda Willyho. S Willym se znám úplně od malička a často jsme spolu trávili víkendy či týdny po ČR. Teď jsme se ale od Silvestra neviděli a Willy se mezitím přestěhoval a začal bydlet se starším kamarádem Jackem Russellem. S ním se stal takovou menší smečkou a občas JR začne šikanovat jiného psa a Willy se okamžitě přidá. V domnění, že se tomu vyhneme, přemluvila panička svoji lidskou kamarádku, ať vezme na procházku rodinného Ridgebacka, kterému je rok a půl a je to takový submisivní ňouma (prý jako já). :) 
 
Všichni jsme se tedy potkali u lesa a já byl nadšen, že je tam tolik psů. Po krátké chvíli se na mě ale vrhl JR, Willy se přidal a po něm pro jistotu i RR. Já se dost lekl, lehl jsem si na záda a začal jsem kvičet, ale oni mě stejně nenechali být a všichni tři do mě kousali, dokonce mi i strhli obojek. Naštěstí není moc lehké se přes mé chlupy prokousat, takže jsem vyvázl bez šrámů, ale panička měla co dělat, aby mě zachránila, protože ty zlouni chytli úplný amok. To Vám tedy řeknu, že je pěkně nespravedlivé kousat psa, co se podřídí a ještě, když jsou na něj tři. Šli jsme tedy celou procházku na vodítku, ale já jsem se brzy oklepal a snažil se dostat z vodítka ke klukům, abychom si pohráli. Panička mě tedy zkusila ještě pustit, ale to se na mě zase vyřítili, tak mě rychle zachránila. 
 
Procházku jsme tedy rychle zabalili a paničky šli večeřet do nějakého bytu. Já alespoň ukradl z topení starý chleba a schoval se s ním pod stůl. Tam jsem byl pro změnu mazánek a neustále mě hladilo 12 rukou nebo se mnou lidský feny cvičily za pamlsky a byly děsně nadšený, když jsem jim podal packu.
 
Asi po třech hodinách přišel Willy a že prý uvidíme, když to bude jeden proti jednomu. Já jsem ale rozhodně nechtěl být naštvaný nebo uražený, takže jsme si ihned začali hrát jako ,,za mlada". Byla legrace, málem jsme zdemolovali celý byt a pak jsme padli únavou a usnuli. Trochu jsme se narvali paničkám do pelechu, ale ty vypily moc vína, a tak jim to bylo jedno. :)
 
 
Ráno jsme si trochu přispali. Byl jsem docela rád, po té dlouhé noci. A potom jsme se vydali na výlet lesem na nějakou rozhlednu. Byla celkem zima, tak se šlapalo bez problému a nahoře dokonce začalo sněžit. Ale není co závidět, byl to takový ten sníh, co hned roztaje a nedá se v něm hrát, takže jsem byl akorát celý mokrý. Tentokrát s námi nešel RR, ale jen Willy s JR. Snažil sem se s prckem kamarádit, ale nějak se mu to nezdálo, tak jsem raděj hodil zpátečku a nevšímal jsem si ho. Celou procházku jsem si hrál s Willym a lítali jsme po lese. Jednou dokonce tak daleko, že jsme se na dlouhou dobu ztratili z dohledu. 
 
 
Panička byla dost zaskočená z té šikany, ale ujistil jsem jí, že mě to nijak nepoznamenalo. Jen si teď dávám větší pozor u pejsků, které neznám a už po nich tak neskáču a neštěkám. Takže mi to nakonec prý snad i prospělo. 
 
V pátek jsme šli zase na procházku s Twixou a Chapsem. S Twixou máme super novou zábavu brodit se Labem. Je to velká sranda a vždycky proskakujem vodou a pak vyběhnem ven a snažíme se zacákat co nejvíc lidí. U toho našeho hraní taky vydáváme šílený zvuky, takže to občas vypadá, jak boj na život a na smrt. 
 
 
...normální pes se pozná podle kožichu ... :)
 
V sobotu jsme jeli zase do školky. Nechci se vymlouvat, ale počasí je opravdu aprílové a v té školce bylo zrovna takové vedro. Navíc jsme přišli, zrovna když končila předchozí školka, tak jsem se přimontoval na závěrečnou socializaci, což mě trochu unavilo. No cvičil jsem, to zas jo, ale nijak nadšeně a nejlíp mi šlo dlouhodobé odložení. To jsem i skoro usnul. 
 
Po školce jsem padl jako zabitý, tak toho panička zneužila a vyčesala mi chlupy ze zadku. To nemám rád, protože jsou tam děsně zacuchaný a hrozně to tahá. :) Ale spal jsem jako mimino a ještě si pochrupkával. Večer jsme vyrazili do hospody. Po cestě jsem potkal kamaráda jorkšíra, tak jsme si pohráli. Jo a kdo mě viděl v poslední době jistě uzná, že jsem pod vlivem paničky pěkně zhubl. Takže sportu zdar.
 
Váš otloukánek. 
 
 
stopujem....