Je mi rok !!!! :)

09.06.2014 21:56
Je mi rok !!!!
 
Je to tady. Dnes je to přesně rok, co jsem se narodil. :) Přeji všechno jen to nejlepší i svým osmi sourozencům a doufám, že se máte všichni báječně.
 
Já ano. Dostal jsem úplně bezva sulcový dort se srdci a tvarohem a bánánem. Mňam.
 
Taky jsem si říkal, že by to na roce chtělo nějakou ,,spešl,, aktualizaci. Třeba nějaké zhodnocení mého dětství, kterého teda ještě není konec, protože jsem prý pořád trochu mimino, ač přerostlé. No měl jsem se dobře, to asi víte. Páníčkové vzkazují, že jsou strašně rádi, že mě mají, že mě děsně milujou, no a že jsem prostě jejich obrovská chlupatá láska. :)
 
No a dostal jsem za úkol sepsat nějaký popis mé maličkosti, když už je mi ten rok.
 
Exteriérově je strašně těžké popsat sám sebe. Nechtěl bych vypadat, že jsem namyšlený. :) Ale mám prý opravdu pěknou hlavu, tu mi lidé chválí na potkání. Potom se zmiňují o mých krásných očích, lesklé a husté srsti a širokém hrudníku. Abych taky přihodil nějaké negativum, tak mám úzký posun zadních končetin, ale není všem dnům konec a hlavně mému růstu konec a navíc ........ bůhví, co to znamená. 
 
No a povahově. Předem bych chtěl říct, že jakej pán, takovej pes a že si myslím, že pokud se nám pejskům opravdu věnujete, přizpůsobíme se tak trochu k obrazu Vašemu. Já jsem pes ve většině případech velice klidný. Mám to asi po páníčkovi, protože on je docela flegmouš. A navíc si mě takového vybírali. Od malička mě taky učili, že když se sedí, tak se sedí. To hlavně v hospodě. Někteří mě ale znají z úplně jiných situací. Třeba když si hraju nebo chci hrát se psy. To jsem jako utržený ze řetězu, jsem uštěkaný a lítám jako blázen. Dělám to ale jen psům, které znám. To mám asi zase po paničce, protože ta se taky ráda s každým baví, ale musí ho znát. I když pravda, já mám pořád moc rád všechny psy a tak mě učí, abych za každým nelítal. Fenky miluju úplně nejvíc. Kupodivu. Malé psy taky a to mi ani nevadí, když na mě vrčí a s přehledem je ignoruju. Co by mi taky mohli udělat. Na velké psy poslední dobou občas trochu machruju, ale jen když mi dávají packy na záda nebo na mě vrčí. To jim pak chci ukázat kdo je kápo a snažím se je zasednout. Mám rád všechny lidi, které mají rádi páníčci. To bych je pak samou láskou snědl a nechám si od nich líbit úplně všechno. Občas se mi až smějou, že jsem submisivní trdlo a nechám je i stavět mě na hlavu. Páníčci jsou za to na mě ale moc pyšní. K cizím lidem jsem ale odměřený, páníčky hlídám a nemám rád, když na mě chce někdo sáhnout jen tak a předem se páníčků nezeptá. Však by taky bylo divné, kdybych byl pes vítací, když jsem pes hlídací. Hlídat jsem začal opravdu poctivě a žádného vetřelce domů nepustím. No a pak jsem hlavně ohromně žravej. To mám taky po páníčcích. :) A proto cvičím rád, i když nejsem úplně temperamentní pes a tak mě občas musí budit. Postupem času jsem si taky vypěstoval závislost na míčkách a teď už i na plavání a to jsou dvě věci, které fakt zbožňuju a kde jako temperamentní pes občas i působím.:)  No a negativa? Nevím, jestli je to úplně špatná vlastnost, ale občas jsem opravdu dost podezřívavý a do ničeho se nehrnu po hlavě. Někdy je tedy se mnou prý těžké, zvyknout mě na některé věci. Třeba jen proběhnout tunelem nebo skočit do vody. Ale to už jsem zvládl a páníčci z toho pak zas mají o to větší radost. Teď ještě zvyknout mě na výstavy a veterinu. Protože my hovawarti si pamatujeme, když se nám někde nelíbí. :) 
Jo a taky se rád mazlím, jsem přeci domácí mazlíček. :)
 
No tak se mějte všichni krásně. Doufám, že jste dostali sestřičky a bráškové taky dortík. Já viděl dort bráchy Tonyho, ale takhle pěkně bych s ním teda nezapózoval. Koukat na jídlo, to nezvládnu. :)